Olen taas ahertanut pari decosivua.
Kiertävän aiheen deco tuli nopeasti mun luo ja nopeasti laitoin oman sivuni alta pois jotta deco saa lähteä seuraavalle tekijälle.

1243177.jpg
Tässä decossa otettiin edelliseltä sivulta joku aihe mistä omaa sivua lähti kasaamaan. Mä "lainasin" sanat "Happy Birthday" ja siitä lähti syntymään tämännäköinen sivu.
Muutamaa säästettyä juttua raaskin laittaa tänne ja olen tyytyväinen tulokseen.
Huomenna maanantaina deco matkaa sitten eteenpäin.

------------

Deco "Magnolia" sai seuraavanlaisen sivun:

1243179.jpg
Ilman sen kummempia suunnitteluja löytyi tähänkin decoon "Happy Birthday".
Mielenkiintoista, eikö totta.
Ei vaiskaan, tämä on ihan pikkunätti sivu joka myöskin valmistui ripeästi.
Lähtee postiPaten matkaan myöskin huomenna.

--------

Sunnuntai oli skräppikerhopäivä pitkästä aikaa.
Oli mukava tavata ja jutella ja kertoa kuulumisia.
Sain aikaiseksi muutaman sivun mun albumiin kummilapsista, valitettavasti en vielä näytä niitä sivuja. Yritän jossain vaiheessa kuvata niitä ja väkertää jotain tänne esille, mutta vielä on liian aikaista.

Aurinkoa on ollut esillä nyt parina päivänä ja ihan mukavasti on mieltä piristänyt tuo valoilmiö.

Tuleva viikko on taas mielenkiintoinen kun pääsen kurssille pitkästä aikaa - vai oliko se muutama kuukausi tässä välissä sitten edellisen kurssin? No, jokatapauksessa kurssille on meno ja aika innokas kurssilainen täällä olenkin. Jotain uutta odotan saavani - tai sitten joudun päivittämään mun vanhaa hyvää tietotaitoani.
Siitä enemmän viikon päästä.

Hyvää alkavaa viikkoa ja helmikuun alkua kaikille.