Heips! Nyt mulla oli iloinen pakettiyllätys postilaatikossa kun sen aukasin tänään illalla.
Ihanassa enkelipaperikääreessä löytyi mukavia juttuja:

1290862.jpg

Joanne Harris: Herrasmiehiä ja huijareita - kirja.
Tango pörrölankaa.
Ihana nallekortti.
Suklaata - sini,valkoinen versio patukasta. Oli muuten tosiaan suussasulava juttu.

1290858.jpg

Tämä kirjailija on mulle uusi tuttavuus, mutta innolla odotan että saan lähteä lukemaan tätä kirjaa. Otan sen mukaani mun työreissulle ensi viikolla ja jos jossain on hiukan vapaa-aikaa niin otan tämän kirjan käteeni. Nyt se vielä joutaa odottamaan hetkisen.
Mulla on nyt meneillään kirja joka perustuu tositarinaan. Ja se on karmivaa luettavaa pienestä pojasta ja kovasta kasvukohtalosta. Sitä sopii lukea vaan luku tai kaksi kun se on niin rankka.

1290879.jpg

Tämä pörröinen Tangolankakin on aivan uusi tuttavuus mulle. Siis aivan mahdottoman pehmeä lanka. Siitä taitaa syntyä jonkinlainen pehmoinen kaulaa lämmittävä juttu. KIITOS.

Upea lähetys. KIITOS.
Aivan mahtavaa.
Mieluinen lähetys SKY. Ja hyvät "salapoliisin" kyvyt omaat, kun kirjoitit orvokeista......jeps, kyllä niitä kohta saa laittaa tulemaan.

Hyvää jatkoa sinulle ja
kaikille muillekin mukavaa illan jatkoa.