niin, ja myös muillekin asiasta kiinnostuneille.
Kysymys on siis: miksi mun tuoreimmatkin tekstit ovat vuosiluvultaan 2004?
Se on tämä tietotekniikka niin ihanaa että....mulla on Safari selain mun apple mac koneessa ja valitettavasti vuodatuksen ohjelmat ja miten ne nyt ovat suunniteltu eivät sit sovi mun selainohjelman kanssa tässä vuosien ja päivien ja...kanssa yhteen. Mä olen juuttunut vuoteen 2004 jostain kumman syystä. Ei tuolla edes näy mihin kellonaikaan olen laittanut postaukset silloin kun niitä olen laittanut, vain päivämäärät näkyy postauksissa oikein.
Olen ollut yhteydessä vuodatuksen webmasterin kanssa ja sain kehoituksen muuttaa omaa selaitani toiseen joka sopii yhteen vuodatuksen blogiohjelman kanssa. Valitettavasti en vaihda nyt selainohjelmaa tämän takia. Ja vuodatus ei omalta osaltaan korjaa omaa ohjelmaa, niin me elämme tämän bugin kanssa sitten näin.
Toivottavasti tämä nyt ei haitanne sen enempää blogivierailijoita kuin muitakaan.
Tämä on tätä ihanaa tietokoneaikaa... tai sitten vähemmän ihanaa.