Viikonloppu tuli ja meni.
Olen ollut aika ahkerana vaikka en ole tänne ehtinyt.
Muutama kortti on valmiina ja sitten ystävälle unisukat.

1850866.jpg

1850865.jpg

Olen kutonut mun aikaisemmin kesällä koolatuista langoista nuo tuubimaiset unisukat. Ihanaiset noista sitten tuli. Ystäväni oli ihan innoissaan kun sai ne. Hän on tuollaisen oranssin värin fani.

- - - - - - - - - -
Tuo cute card thursday haaste inspiroi mua seuravien korttien tekemiseen.

1850880.jpg

1850876.jpg

1850894.jpg

1850906.jpg

1850896.jpg

Nuo vihreät kortit taustapapereineen olin alkuaan esivalmistellut pääsiäiskorteiksi. Mutta niistä en silloin pääsiäisen aikaan tehnyt mitään kortteja. Nyt innostuin käyttämään ne näiden leimakuvien kanssa.
Värikkäät kortit ovat ihanan pirteät ja kivat laittaa onnitelukorteiksi ja tervehdyskorteiksi.
Tässä on osa leimakuvista saatu vaihdossa ja pari omaa leimaa. Väritin ne ProMarkereilla. Sitten kukat on eri valmistajien, kuten Prima Marketing ja You Do. Vähän kimalleliimaa ja pikkutimantit tai napit kukkien keskustoina. Niinkuin varmaan kuvista näkyy.
Näillä lähtee taas uusi viikko liikkeelle ja toivottelenkin kaikille hyvää maanantaipäivän jatkoa missä ikinä olettekin.

Kunnes jälleen tapaamme: Hyvää jatkoa.