Niin on vuosi kulunut.
Tänään olisi taas aika juhlia uuden vuoden tulemista.
Kaikki on vielä ihan rauhallista, kunnes hämärä saapuu ja paukkeet alkavat.
Nyt on mentävä valmistautumaan päivää ja iltaa varten.

- - - - - - - - - - -
Tämä on taas mun viimeisiä kirjoituksia tähän blogiin. Huomenna mulla on toisessa paikassa uusi blogi joka jatkaa mun kirjoitelmia. Ja tämähän on vain sen takia, että mulla tekstit elävät ainoastaan vuotta 2004 eivätkä pääse sen yli. Tekniikka on sitten niin ihanaa. Varsinkin kun sitä ei viitsitä korjata pois ohjelmista. Jotain tietokone-ohjelma-ongelmaa siis, mä en niin tarkkaan tiedä. Mutta sen tiedän, että huomenna on uusi blogipaikka.

Laitan linkin tänne kunhan olen sen uuden blogin perustanut.
- - - - -

Tässä tulee linkki UUTEEN blogiini.


1458243.jpg


Hyvää päivän jatkoa.