Heipparallaa! SKY paketti oli tupsahtanut postilaatikkoon tänään.
Oli todella mukava yllätys pitkän työpäivän jälkeen.
Muuten oli sellainen hopeanhohteinen lähetys, aivan paketointipaperia myöten. Niin jotain punaistakin löytyi, romaanissa ja sitten tervehdys oli kirjoitettu punaiselle paperille ja virkattu "orvokki" (?) piti paperia kivasti rullassa. Tai miten sen nyt selittäisi. Mutta laitanpa kuvan esille niin saa ehkä jonkinlaisen käsityksen.

1218225.jpg
Hopeisia juttuja.....erikoiset napit, ääriviivatarraa, lankaa ja mustaa erikoislankaa ripauksella hopeata, hopeista koristepaperia ja hopea hilettä.
Tämäpä oli mielenkiintoinen juttu. KIITOS -kiitos, todellakin tulen käyttämään näitä ennemmin tai myöhemmin. Ja kirja lähtee iltalukemiseksi tänään.
Kiva juttu, näitä romskuja en olekaan pitkään aikaan lukenut.

Kirjoja mulla on aika paljon. Lempparikirjailijoiden kirjoja joita luettelin lomakkeessa ei varmaankaan kannata hankkia, sillä on oletettavaa että mulla on se kirja jo ennestään. Mutta jos tuntee sen tyylisen kirjoittajan, siis joku uusi tuttavuus mulle, niin siinä voisi olla ideaa. Kokeillen kuitenkin ulkomaista kirjailijaa ennemmin kuin suomalaista, ellei sitten uskalla lähettää "mun naapurin" Leena Lehtolaisen kirjaa, sillä hänen kirjoja mulla ei ole hyllyssä!
Mutta yritän tässä matkan varrella laittaa blogiini juttua kirjoista joita olen lukenut tän vuoden puolella.

KIITOS lähetyksestä Ystäväni, oli nappi juttu!

Hyvää yötä kaikille, kunnes jälleen tapaamme.