Nyt on vihdoinkin valmistunut lisää joulukortteja. Jouduin värittämään leimakuvia ja siinä menikin aikaa yllättävän paljon. Mutta nyt on muutama kortti valmistunut.
Edelleen olen pitkulaisen mallisissa korteissa, mutta nyt inspiraation lähteenä oli FinnStamperin Sarin joulukortit. Tuon tyylistä juttua mun oli aivan pakko kokeilla.
Ja tässä tulee mun tulkinta asiasta...

1997167.jpg

1997178.jpg

Leimasin tekstin korttipohjalle. Kuusileimasin ja reipas ylimaalaaminen akvarelleilla. Kiinnitys liimalla korttiin ja sitten vielä Glossy aksenttia kuuseen kolmiulotteisuuden saamiseksi aikaiseksi.

1997184.jpg
Jos nyt tästä lähikuvasta huomaisi sen "glossyn".
Että sellainen tapaus. Olen ihan tyytyväinen kortteihin. Kiitos kivasta ideasta!

Tässä vielä yksi pitkulainen:

1997187.jpg

Näitä Magnolia hahmoja olen väritellyt, joten lisää pitkulaisia on tulossa jossain vaiheessa.
Nyt taitaa taas mennä päivä tai pari ennenkuin saan mitään aikaiseksi.
Kunnes jälleen tapaamme: Hyvää alkavaa viikkoa kaikille.