Osallistuin paperi40 tekeleen "yllätys" decoon ja vaikka kuinka olin odottanut sitä saapuvaksi ennen matkaa, niin eikös se tullut tänne matkan aikana.
Ok. Olen saanut sivuni sinne valmiiksi. Ja nyt saan laittaa valmiin decon menemään kotiopäin tänään maanantaina.

Sivun tekeminen sai olla yllätyksellinen, ainoa toivomus oli värisävy samanlainen kuin sivupohja ja jos oli kukkia sivulla niin myös mielellään kukka-aihenen decosivu.
Mulla oli lilan värinen sivu, joten yllätys-yllätys..... lilaa juttua koko sivullinen.
Kiva kun deco pääsee nyt kotiinsa, on ollut reissussa aika kauan.
Hyvää matkaa.
Tänään täällä paistaa aurinko ja taivas on sininen ja valkoinen. Todella mukava lomapäivä.
Hyvää päivän jatkoa kaikille.
























Kommentit