Heipparallaa vaan kaikille tasapuolisesti.
Taas on viikonloppu vierähtänyt liian nopeaan ohi.

Mulla piti olla skräppikerho, mutta se peruttiin sairastapauksen vuoksi.
Nyt saan odottaa muutaman viikon, että olis seuraava kerhokerta.
Ok, sellaista se joskus on.
Sitkeää flunssaa on kuulemma liikkeellä.

En ole liiemmin tehnyt mitään tai no, oon jotain kehitellyt pääsiäiskorttien kanssa. Taittanut ne valmiiksi ja alkukoristelut valmiina niissä, odottavat nyt seuraavaa vaihetta.
Sitten olen laittanut valmiiksi yhden korulähetyksen (josta kuvaa seuraavassa postauksessa). Ja jotain salaisuuksia lähetellyt matkaan.

Niin ja olenhan shokeerannut työkaverini irtisanomisellani!
Jep, jep olen enää muutaman kuukauden tässä työpaikassa ja kesän jälkeen jossain muualla.
Mielenkiintoisia reaktioita olen kuullut, kaikki eivät ole suhtautuneet uutiseen asiallisesti vaan jonkinlaista syyllistämisen tunnetta on ollut ilmassa. Hiukan kurjaa välillä vaikka itse odotan työsuhteen päättymistä.

Olkoon tämä lyhyt postaus tällä kertaa näin. Tai voisinhan laittaa silmäniloksi ranskalaista tulppaania meille kaikille.

1297466.jpg

Hyvää viikkoa kaikille!